جوانسازی صورت به کمک اقدامات زیبایی جوانسازی صورت به کمک اقدامات زیبایی .

جوانسازی صورت به کمک اقدامات زیبایی

کدام یک از اقدامات زیبایی ماندگاری بیشتری دارند؟

ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

عوامل مختلفی بر ماندگاری نتایج تزریق ژل تاثیر گذار است:

برند ژل مورد استفاده

مقدار تزریق

ناحیه ی تزریق در صورت

تکنیک تزریق

متابولیسم بدن فرد

به طور کلی ژل های هیالورونیک اسید بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارند. پس اگر از نتایج تزریق ژل راضی بودید، باید این تزریق ها را در برنامه ی روتین زیبایی زندگی خود جای دهید، چرا که باید این تزریق ها را هر از چند گاهی تکرار کنید. و در مقابل اگر از نتایج راضی نبودید، نگران نباشید. چون فیلرهای هیالورونیک اسید برگشت پذیر هستند. به این معنا که می توان با تزریق نوعی آنزیم ظرف ۲۴ ساعت فیلر تزریق شده را تجزیه و نتیجه ی آن را خنثی کرد.

طول مدت اثر گذاری تزریق بوتاکس

طول مدت اثرگذاری تزریق بوتاکس باید گفت که همه  آن را ۶ ماه در نظر می گیرند. بوتاکس نیز مانند هر داروی دیگری اثر و ماندگاری دارد و سپس شروع به کاهش می نماید . اما فلج کاملی که بوتاکس ایجاد می کند حدود ۲ ماه می باشد که بعداز ۲ ماه اثر کمتر می شود و ۶ تا ۷ ماه طول می کشد که به صفر برسد. پس فرد می تواند بعد از ۲ تا ۳ ماه برای تکرار بوتاکس یا ۶ ماه بعد  به پزشک مراجعه نماید. این عامل به تمایل خود فرد و توصیه پزشک  یا فوق تخصص جراحی پلاستیک بستگی دارد. زیرا برخی ۲ ماه به ۲ ماه مراجعه می نمایند و برخی ۶ یا ۷ ماه بعد که اثر دارو کاملا رفته باشد مراجعه می کنند.  شایان ذکر است که بگوئیم عضلات ما در مدت طولانی انقباض نداشته باشند بیشتر از ۸ ماه  شروع به از بین رفتن می کنند یعنی از محل عصب به عضله می رسد از بین می رود و عضله نیز از بین می رود. بنابراین به جای این که هر ۶ ماه تزریق بوتاکس داشته باشیم، فواصل تزریق را کم کنیم یک فلج کامل را بعد از چند نوبت تزریق در پی خواهیم داشت. در این مدت عضله قسمت زیادی از حجم خود را از دست می دهد. پس با این که بوتاکس ماندگاری موقتی دارد اما در صورت تکرار نمودن آن اثر طولانی مدت و مادام العمری را برای متقاضی به همراه دارد.

مدت ماندگاری تزریق چربی

به طور کلی زمان ماندگاری تزریق چربی از تزریق های ژل و فیلر بیشتر است. همچنین این روش عوارض کمتری دارد؛ چراکه مواد تزریق شده از چربی بدن متقاضی است و بدن نسبت به آن واکنش نمی دهد. لازم به ذکر است که حدود ۳۰ تا ۷۰ درصد از چربی تزریق شده ممکن است توسط بدن جذب شود؛ اما جراح با آگاهی از موضوع میزان بیشتری به نقطه مورد نظر تزریق می کند. به همین دلیل بعد از تجزیه چربی ها نیز می‌شود به نتیجه خوبی رسید. باید به این نکته توجه کرد که پس از جذب این میزان چربی، مقادیر مانده تزریق به صورت دائمی باقی می ماند. مدت ماندگاری چربی تزریق شده هم به ناحیه مورد نظر بستگی دارد؛ اما معمولاً بین ۲ تا ۵ سال ماندگاری برای آن متصورند.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۵:۲۷ توسط:paria موضوع: نظرات (0)