جوانسازی صورت به کمک اقدامات زیبایی جوانسازی صورت به کمک اقدامات زیبایی .

جوانسازی صورت به کمک اقدامات زیبایی

در چه سنی می توان لیفت نخ انجام داد؟

نخ هایی که در لیفت استفاده می شود. فیبر های پلی پروپیلن قابل جذب با قلاب های خاص است. نخ و قلاب های مورد استفاده در لیفت صورت یک مش توری شکل تشکیل می دهند. این بافت ها کاملا با ساختار بدن سازگار بوده و به بدن هیچ آسیبی وارد نمی کند. لیفت  صورت با نخ به عنوان بهترین جایگزین جراحی های زیبایی صورت جهت از بین بردن چین و چروک صورت می باشد. از لیفت نخ می توان برای بالا کشیدن پوست صورت و هر قسمت از بدن که نیاز به بالا کشیدن و جوانسازی پوست دارد استفاده کرد. از لیفت با نخ می توان به منظور از بین بردن چین و چروک ها، افتادگی و شل شدگی پوست، جای زخم، اسکار و خط لبخند و خط اخم نیز استفاده کرد. برای انجام لیفت با نخ باید با یک متخصص جهت انجام لیفت مشاوره نمایید.

در صورت درخواست استفاده از نخ و تایید مشاور زیبایی، لیفت با نخ می تواند روش درمانی ایمن و بدون عارضه ای باشد که تمامی انتظارات معقول بیمار را برآورد می کند. متخصصان و مشاوران موگه کلینیک می توانند از لیفت با نخ برای درمان و برطرف کردن مشکلات پوستی ذکر شده، شما را یاری نموده و نتیجه مطلوبی را از لیفت با نخ به دست آورید.

ماندگاری لیفت صورت با نخ

برای انجام لیفت نخ، بیمار تحت بیهوشی موضعی قرار می گیرد و یا از کرم های بی حسی، جهت بی حس کردن صورت بیمار استفاده می شود. کل زمان انجام لیفت صورت به شرایط پوست و میزان چین و چروک صورت بیمار و بررسی های متخصص بستگی دارد. ولی در کل برای انجام لیفت صورت چیزی حدود 30 الی 45 دقیقه زمان لازم است. این لیفت ها حدود 6 ماه در زیر پوست ماندگاری دارند. به دلیل لیفت صورت سلول هایی که در پوست وظیفه کلاژن سازی را بر عهده دارند، تحریک شده و پوست حالتی سفت و صاف به خود می گیرد. به همین دلیل ماندگاری لیفت در صورت چیزی حدود بین 12 تا 16 ماه می باشد.

در کدام قسمت های بدن می توان از لیفت استفاده کرد؟

از لیفت با نخ می توان در همه قسمت های بدن که نیاز به جوانسازی و از بین بردن چین و چروک دارد، می توان استفاده کرد. این قسمت ها شامل

ابرو

اطراف چشم

خط فک

گردن

بازو

ران

پهلو

سینه

باسن

خطوط پیشانی

بافت‌های ضعیف ابروها

پلک پایین

گونه‌ها

چین نازولبیال

خطوط گوشه دهان

شیارهای پوست و یا  چین‌وچروک

فک و غبغب

خط سینه

سایر قسمت‌های بدن

انواع فیلر

فیلرها(پرکننده ها) ی پوستی (dermal fillers ) شامل ژل های تزریقی و چربی می باشند. این ها موادی هستند که در داخل پوست تزریق شده و موجب افزایش حجم و بنابراین صاف کردن چین و چروکها،برجسته کردن لبها، و کاهش عمق فرورفتگیهای صورت می شوند.در بعضی موارد اثر آنها شبیه لیفت صورت است ولی بدون جراحی و با هزینه کمتر.البته این درمانها دائمی نیستند و نیازمند تکرار می باشند. بعضی فیلرها همراه با درمانهای جوانسازی دیگر صورت مثل تزریق بوتاکس استفاده می شوند. جراح شما با ارزیابی نیازهای شما یک یا چند درمان مورد نیاز شما را در رابطه با تزریق ژل توصیه خواهد کرد.

فیلرهای موقتی (Temporary ):

- چربی انسانی ( Autologous fat )

بوتاکس چیست ؟

بوتاکس در واقع نوعی سم ضعیف شده است که می‌توان از آن برای برطرف کردن چین و چروک‌ها و خطوط پوستی استفاده کرد. این ماده از سم بوتولونیوم نوع A که همان سم موجود در تن ماهی و کنسروها است به دست می‌آید و می‌تواند بر روی عملکرد عضلات تاثیر بگذارد. تزریق بوتاکس به زیر پوست باعث محدودتر شدن حرکت عضله‌های صورت و کاهش احتمال بروز چین و چروک و خطوط پوستی خواهد شد. علاوه بر این همین محدودیت‌ها می‌تواند خطوط فعلی چهره را نیز به طور کامل از بین ببرد.

سمی که با عنوان بوتاکس شناخته می‌شود همان چیزی است که سال‌ها است در مورد وجود آن در کنسروها هشدار می‌دهند و توصیه می‌شود که برای از بین بردن آن حداقل 20 دقیقه این مواد غذایی را بجوشانید. حال مسئله این است که چطور این ماده زمانی که به زیر پوست تزریق می‌شود خطرناک نیست؟ باید بگوییم که چیزی که افراد را در زمان مصرف انواع مواد غذایی کنسروی مسموم می‌کند سم بوتولونیوم نوع C است و البته مقدار آن نیز در ایجاد مسمومیت بسیار موثر است. مقداری که در این روش درمانی وارد پوست می‌شود کاملا کنترل شده است و نمی‌تواند آسیبی به شما برساند.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۸:۴۵ توسط:paria موضوع: نظرات (0)